2014. augusztus 28., csütörtök

0. Visszatérés

"Azt mondják egy ekkora zuhanást lehetetlen túl élni. Nekem mégis sikerült."
- Mi a faszért nem engednek be hozzá?
- Kérem nyugodjon meg. Ön nem hozzátartozó.
- Engedjen be!
- Nyugodjon meg!
- Látnom kell őt!
- Kérem.
Fogalmam sincs a hangok kitől származtak. De mikor kinyitottam a szemem egy fehér szobában ébredtem. Valószínűleg egy kórházi kórterem lehetett. Az infúzió be volt kötve a karomba, az bal lábam be volt gipszelve, és a bal kezem is. Az arcomon tapaszok voltak. Szörnyű látványt nyújthattam.
- Becky! Végre láthatlak!- futott be az ajtón egy szökésbarna enyhén hullámos hajú srác.
- Uhm. Hali.- mondtam félénken.
- Mi az?- nézett kérdőn.
- Te ki is vagy?
- Hogy mi?- döbbent le.
- Jó napot Mr. és Miss Irwin.- lépett a a terembe - valószínűleg - a doki.- Van egy jó és egy rossz hírem, melyikkel kezdjem?- fordult a srác felé.
- A jóval.- válaszolt a fiú.
- Rebecca teljesen fel fog épülni, idővel.
- És mi a rossz hír?
- Amnéziás lett. Ez az amnézia egy olyan fajtája amikor csak régebbi emlékek maradtak meg neki.
- Akkor hát ezért nem emlékszik rám. Ezt nem hiszem el. Luke teljesen össze fog törni.- mondta Mr. Irwin (?).
- Mi testvérek vagyunk?- kérdeztem a srácot kis hezitálás után.
- Igen.
- És ki az a Luke?
- A pasid.- kezdte a cipője orrát fürkészni.
- Hogy mi?
- A barátod.
- Ezt most nem mondod komolyan.- néztem hitetlenkedve.
- Pedig de.- válaszolta a fiú.- Dr. Smith, beengedné?
- Most már szerintem bejöhet, azonnal szólok neki.
- Köszönöm.- mosolygott a srác, a doki pedig kiviharzott.
- És mi a neved?
- Ashton. Ashton Irwin.
- Köszi.- mosolyodtam el halványan.
- Becky!- halottam meg egy a hangot, majd az ajtó felé pillantottam. Egy magas szőke srác állt az ajtóban.
- Luke?!- érdeklődtem.
- Igen.- futott hozzám a fiú, majd átölelt.
- Luke, Becky nem emlékszik rád.
- Hogy mi? De hát épp' most mondta a nevemet.
- Mert mondtam neki ki vagy. De amnéziás. Csak a régebbi emlékei maradtak meg neki.
- Tényleg nem emlékszel rám?
- Őszintén szólva.. egyáltalán nem. De Ashton mondta, hogy mi járunk vagy mi.- jöttem zavarba.- De hol van apa és Jessica?
- Ugh. Én meséljek el neki mindent, vagy te szeretnél, Luke?- kérdezte Ashton.
- Majd én. De nagy baj lenne, ha megkérnélek rá, hogy most menj ki egy kicsit?
- Nem, dehogy. Majd jövök.- intett Ashton, majd kilépett a kórterem ajtaján.
Luke mindent elmesélt. Elmesélte, hogy Drew nem is volt az igazi apám, és, hogy az az ember akit éveken át apának hívtam megvert és Luke segített. Mindent elmondott a kiszakadt piercingtől, egészen addig az estéig míg nem öngyilkosságot kíséreltem meg. Közölte, hogy Calum aki a barátom volt, de szerelmes volt belém, hazudott nekem, hogy szakítsak Lukeal. De én ahelyett, hogy szakítottam volna vele, inkább meg akartam halni, hisz úgy gondoltam Luke nélkül nem tudnék élni.
- Szóval egy hazugság miatt képes lettem volna véget vetni az életemnek? És képes lettem volna otthagyni a bátyám és a szerelmem?!
- Te nem tudtad, hogy hazugság volt.
- Ha tényleg annyira szerettelek mint ahogy elmondtad, akkor nem dőltem volna be egy ilyen hazugságnak.
- Szerettelek. Ez volt az utolsó szavad.

22 megjegyzés:

  1. Fúh...nagyon jól írsz...van fantáziád, és még az írókád is jó :)
    már nagyon várom a következőt
    ~BriiJess

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.:) Gyorsan hozd a kövit. *.*

    VálaszTörlés
  3. Már igazán jöhetne a következő...

    VálaszTörlés
  4. Kedves Becky! Annyira nagy öröm számomra, hogy látom, még mindig nem írtál ide új részt! A történeted egyszerűen förtelem, és gondoltam, itt az ideje, hogy valaki ezt közölje veled! A kezdetektől olvasom a sztoridat, hátha találok valami fejlődést, valami javulást esetleg változást, de a történet a részek haladtával egyre jobban süllyednek el a szégyen tengerébe. Egy kérdésem van.. Ha nem tudsz írni, mondd, miért erőlteted? Hidd el, nem utálkozásból írok ide neked, azt meg végképp ne hidd, hogy irigységből! De, hogy ne csak értelmetlen szófosás legyen a kommentem, elmondom mi is a problémám. Persze, mondhatod, hogy izlések és pofonok, de.. azért olvasd végig a kommentem!
    Nem mondom,hogy a történeted sablon! Nem. A te sztorid maga a Sablon. Szerintem kiválogattad minden blogból a nevetséges közhelyeket és összegyűjtötted őket egy helyre, és így született meg a Beside You és az Amnesia ( Egyébként nincs annyi fantáziád, hogy ne ostoba dalcímekről nevezd el a történeted? ) Már maga az is bosszantó, és szörnyen nevetséges, hogy a főszereplőt magadról nevezed el, ezzel is csak azt bizonyítva, hogy semmi irói tehetséged nincs, hisz még egy karaktert sem vagy képes megformálni! Azt mondom, hogy még egy történetben elmegy ( Ugyan, kit álltatok, még ott is gáz ) de hogy minden történetedben magadról nevezed el a karaktert, az már tényleg szánalomra méltó. Bár te biztosan nem tudod, de ezzel azt bizonyítod be,hogy egy tehetségtelen kis tini vagy, aki még a fangirl világban él. 8 évesen írtam az első történetemet, de már ott is volt annyi eszem,hogy ne magamról nevezzem el a karaktereket. Bár nem akarlak magamhoz hasonlítani, ezt csak úgy megemlítettem. De mindegy is, lépjünk tovább ezen a kis afféron. Talán a név választások után a legszörnyűbb az,hogy elakarod hitetni az emberekkel,hogy te most mekkora író vagy, de könyörgöm, még egy párbeszédet sem tudsz helyesen írni! Nem tudod megkülönböztetni a felkiáltó mondatokat és a kijelentő mondatokat. Bemutassam?
    Ahogy te írod:
    - Nem értelek.- mondta Luke
    És ahogy egy kicsit elfogadhatóbb lenne:
    - Nem értelek! - emelte fel Luke a hangját, arca hirtelen átváltozott, az eddigi nyugodt éne eltünt.

    Na, nem mondom,hogy én olyan nagy író lennék, de könyörgöm, mennyivel jobban elképzelhető már! És Becky. Nem. Párbeszédben SOHASEM írunk pontot a gondolatjel elé! Nem olvastál még egyetlen könyvet sem?
    De egyébként mint már előbb említettem, az egész sztori sablon. Melyik nyomorult tini nem örülne neki ha két hétre elhúzhatna nyaralni? Mindegy, ez csak jellem kérdése, akkor lépjünk át arra, hogy Becky Irwin aki hirtelen egy nap alatt öribari lesz az egész Five Seconds Of Summer taggal, sőt még testvérét is megtalálja, verekedéseken és baleseteken esnek át úgy, hogy erről a média mit sem tud! Még rímelt is, látod? A paparazzik még azt is lefotózzák, hogy kimennek a fiúk a postájukért, nem hogy egy titkos lánnyal találkozgatnak! És rajongók hol vannak? ( Bár lehet írtál róluk, és csak én nem emlékszem rá, ez esetben én kérek elnézést! ) Ennél lehetetlenebb dolgot még álmodban sem tudtál volna írni! Próbálom összeszedni a gondolataimat, de olyan sok van, hogy nehéz. Térjünk át akkor arra, hogy Becky és Luke és Calum 3 nap alatt halálosan szerelmesek lesznek. A fejemet verem a laptopba kínomba. Becky, aranyos, nagyon aranyos, hogy ennyire szereted a romantikát, és hiszel a "szerelem első látásra"-ban. De könyörgöm, senki nem esik 3 esetleg 4, de az is lehet,hogy csak 2 nap alatt szerelembe! Ez egy nagyon hosszú folyamat, akár hónapokat is igyénbe vehet. Te kevered a hirtelen fellángolást és a szerelmet, de nagyon! Mondom, tényleg nagyon cuki, hogy így irogatsz a szerelemről, de ha nem tudsz róla semmit, mert még valószínűleg nem érezted, akkor ne írj róla, mert kudarc lesz a vége, mint itt! Jó, lépjünk át a szerelmen,mert tényleg fáj, hogy ennyire leminősítesz egy ilyen érzelmet!

    VálaszTörlés
  5. És a folytatás:
    Tudom, mondtam már,de annyira sablon, hogy egyszerre több fiú is szerelmes egy lányba. Vagy is.. ha csak eddig nem éltek lányoktól eltiltva, hát ez nem igazán lehetséges. Amúgy egy kérdés, a lánynak miért kell tökéletesnek lennie? Miért kell szőkének lenni, vékonynak, okosnak, kedvesnek? Miért nem lehet egyszer egy ronda, akinek a mindenei a könyvek.. Bár ezért nem téged hibáztatlak, hiszen minden blogban így van. Amúgy, amikor olvastam az utolsó pár részt, azt hittem kifolyik a nyál a képernyőn.. A szerelem nem arról szól, hogy kedves dolgokat mondunk egymásnak, és pár napot harcolunk egymásért. Visszatérve ahhoz, hogy te még mit sem tudsz erről, igy nehéz lehetett írni. Biztos a többi lány blogjából merítettél ihletet, de semmi azaz semmi szenvedély nincs benne. Eléggé unalmas így, de hát te tudod.
    Jólvan, lépjünk át a végére.. Jaj ne, inkább amikor Luke életveszélybe kerül. Az a kedvencem, tudod Luke szörfözik. Oké. Itt megint bebizonyosodik, hogy egy olyan témáról akartál írni, amiről semmit nem tudsz. Szörfözni nem 983786423 méteres vizben szoktak, hanem minimum 2 méterben, és nem kövek között, még is hogy lehet, hogy Luke életeveszélybe kerül? Ne, térjünk át akkor tényleg a végére,mert én már ezt nem bírom. Becky leugrik, mert Calum (Akiről köztudott, hogy szerelmes Beckybe) azt mondja neki, hogy Luke csak leakar feküdni vele. Mekkora számban hiányozhatnak a lány agyisejtjeinek száma, hogy nem képes felfogni,hogy ez valószinűleg nem igaz? Ennél erőltetebb szart ( már elnézést ) még nem hozott világra a földkerekség. A vége hogy leugrik, sablon.De ugye nem meglepő, hogy ezt írom?! Oké, eléggé jó befejezés lett volna, ha kiszáll az élet a csajból, de hogy a vízben eltöri a dolgait, és amnéziával megússza. A vízben súlytalanok vagyunk. Érted? Nincs súlyúnk. Akár még a világ legnehezebb emberét is elbirnád a vizben. Nem tűnt még fel, amikor a barátaiddal vagy családdal fürdesz, hogy mindenki dobál mindenkit minden erőmegfeszítés nélkül? Miért? Mert nincs súlyúnk.Köztudott, azért törnek el dolgaink, mert amikor esünk befeszítjük azt a testrészt, de a vizben nincs súlyúnk. igy ez nem lehetséges, és a viztől nem tudod eltörni magad. Eléggé leegyszerűsítettem, remélem. És amnéziánk is csak úgy alakulhat ki, hogy ha beverjük a fejünket, de a vizben ez nem lehetséges, mert nincs mibe beleverni. Persze, lehet, hogy a sokktól nem emlékszünk a balesetre, ez sokszor előfordul. De csak magára a balesetre, és nem az elöző havi dolgokra! És egyébként is az nem amnézia.
    Oké, befejeztem, még tudnék írni, de eléggé ideges leszek ha rágondolok erre a sok hülyeségre!
    Remélem észhez térsz,Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán vannak igazságok abban amit mondasz. Engem nem is nagyon érdekelt hogy mit írsz, inkább csak kíváncsi voltam a véleményedre. De a vizes rész teljesen kikészített. Miért ne törhetne el bármilye a vízben? Abban igazad van hogy a vízben súlytalanok vagyunk, de arra gondoltál hogy egy természetes patakban kövek is lehetnek? Aminek ha neki ütközik, tökéletesen eltörhet a karja, vagy beverheti a fejét, amelynek következtében akár- ha negyon megüti a fejét- amnéziás is lehet.

      Törlés
    2. Buta vagy:) En az alapjan irtam a velemenyem amit o leirt! Irta azt hogy alatta kis termeszetes patak van amiben vannak kovek? Nem:)
      Udv. Denise

      Törlés
  6. És ha nem tetszik, akkor szerintem ne olvasd! Mert tudod elég sokan vannak - köztük én is - akiknek nagyon is tetszik a blog! De ha annyira azt akarod hogy valóság alapja legyen, akkor szerintem írd oda más blogokhoz is a véleményed! Mert ha azért nem tetszik, mert nem valóságos, akkor egyáltalán bárki miért írjon? Mert szerintem elég kevés esélye van annak, valamelyikünk találkozzon velük! Amúgy meg ha csak rosszat tudsz írni - mert csak azt tetted - miért olvasod? Én olvasok a sorok között, és érzem, hogy neked nagyon is tetszik a blogja, csak túl irigy vagy ahhoz, hogy bevalld, és megdícsérd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért tetszene? Direkt felsoroltam sok-sok indokot, hogy ne csak az legyen,hogy annyit mondok szar. Na akkor tényleg mondhatnád azt, hogy én irigy vagyok, de sajnos messze járok tőle. :)

      Törlés
    2. Te szeintem csak át olvastad azt a részt amiben a zuhanást le írja... Miért ne törhetne el bármilye az oké hogy a vízben (ismétlem a vízben) sulytalanok vagyunk mert benne vagyunk de ha bele zuhanunk egy bizonyos magasságból a víz is olyan lesz mint a beton. Egyébként nem azt irta hogy egy patak van a szakadék alján hanem hogy egy folyó és egy folyóban alapvetően vannak kővek pláne ha egy zuhatag. Ugy hogy én a helyedben megse szólalnék ha egy ilyen alapvető dolgot nemtudok.

      Törlés
  7. Szia mar miota kiteted es elovastam varom a kovi reszd de nem jon. Erdekelne mi lessz Rebeccaval es Luke-kal. De te nem hozod es en mar honapok otta szenvedek.

    VálaszTörlés
  8. Igen. Jöhetne végre mert ez így snassz :D de még mindig vannak olvasóid akik várják az új részt de nem jön. Szóval ha másért nem is az olvasóid miatt hozd a részeket.

    VálaszTörlés
  9. Folytasd!!!!!
    nekem nagyon tetszik
    Folytiii

    VálaszTörlés
  10. OHHHHHHHHHH:...... :333 Hozd hamar köce ;)

    VálaszTörlés
  11. Folytasd :)
    Nekem tetszik a sztorid :)

    VálaszTörlés